Buscar este blog

20 jun 2024

CATALÀ B2- ACCÈSSIT-Lyudmyla Kopach

 Metamorfosi


–Què vaig fer tan greu que em va convertir en una persona tan cruel? –rumiava mentre caminava.

Al llarg de la seva vida havia fet algunes transformacions força inesperades, fins i tot per a ell mateix, i que eren com un viatge per la seva ment intranquil·la. Cada vegada que sortia de ca seva, apareixia en un món distint del seu, ric de pura llibertat.

–Potser és veritat que algunes de les meves accions no han estat apropiades, i encara més per a un individu obedient com jo . Però no puc evitar la meva veritable aparença, que em fa sentir viu i estimat per mi mateix! –va pensar.

I en passar per davant d'una botiga amb miralls enormes i girar el cap, s'hi va reflectir la mirada encuriosida d'una dona que observava amb precisió la seva nova vida.